Kiralık Jeanneau 14m Yelkenli - 317

Yemekli Kapasite: 8 - Tam Kapasite: 8
Yusuf

Kiralama Şartları

Bu tekneyi dönüş beklemeden anında rezerve edebilirsiniz
Minimum kiralama süresi: 2 saat
Kalan ödeme seçenekleri: Nakit veya Havale
Son 72 saate kadar ücretsiz iade
🔥 Bu tekne kışa uygun! 🔥
Hava durumundan korkmanıza gerek yok! Bu tekne sahip olduğu Isıtıcı, Kapalı Alan, Branda imkanlarıyla kışa tamamen uygun.

Kullanım Şartları

Dışarıdan organizasyon firması getirilebilirDışarıdan fotoğrafçı getirilebilirKına için organizatör getirilebilirAlkol kullanılabilirDışarıdan alkol getirilebilirKavga durumunda tur bitirilir tüm tutar talep edilir

İmkanlar

Usb Girişli Ses SistemiAux Girişli Ses SistemiBluetooth Ses Sistemiİç Mekan HoparlörDış Mekan HoparlörWc

Güvenlik Ekipmanları

Can SimidiCan YeleğiAcil Durum YekesiTehlike İşaret FişeğiYangın Söndürücüİlk Yardım Malzemeleri
Bahar geldi, havalar ısındı. Hadi siz de küçük bir mola verin. Birlikte keyif yapalım. Tamamen size özel teknede, inanılmaz kampanya fırsatlarını kaçırmayın. İsterseniz iskelede manzaranın tadına varın, isterseniz Adalar’a, Boğaz’a açılalım. Bir adımda tatil havasına girin, nefes alın, dinlenin. Prens Adaları’nın en güzel koylarında, Çam’da, Kalpazankaya’da, Madam Marta’da, Sadun Boro’da, Yörükali’de yüzmenin keyfini yaşayın. İsterseniz kahvaltı sofrası kuralım, isterseniz mehtaba karşı akşam yemeği… Uzun yıllar profesyonel iş yaşamı içinde, yılın belli dönemleri her fırsatta gönlünü almaya gelsek de... Ne denize yetti bu kadarı, ne biz doyduk, tatmin olduk... Sevda büyüdükçe, büyüdü artık karşı koyamaz olduk. Büyük sevdamız için karar verdik. Flört dönemine nokta koyduk, geçtiğimiz yıl büyük bir aşkla evlendik denizle… Hayatımızı denizin maviliklerine kurduk. Yaz aylarında özellikle Göcek ve Bozburun’da haftalık turlarla maviliklere yelken açıyoruz. Yaz sonunda dünyanın en güzel şehri İstanbul’a gelip bahara kadar misafirlerimizle keyif yapıyoruz. 25 yılı aşkın gazetecilik kariyerimden sonra yaklaşık bir yıldır profesyonel olarak kendi teknemin kaptanlığını yapıyorum. Bugüne kadar tekneye gelen misafirlerim hep mutlu ayrıldı. Umarım sizinle de tanışırız.

Özellikler

Taşıt Uzunluğu:14 metre
Bayrak:Türkiye
Yapım Malzemesi:Fiberglas
Sorunuz mu var?Teknevia müşteri temsilcisi kiralamalarınızda sizin yanınızda. Tıklayıp mesaj gönderebilirsiniz
4,8(5)
Temizlik4,8
Hizmet4,8
İletişim4,8
Fiyat / Performans4,8
Pe*** Me****
13 Nis 2024 Cts
Mükemmel
Ailece doğum günü kutlamayı planlamıştık ve Yusuf Bey sayesinde mükemmel geçti günümüz. Kendisi tam bir centilmen, günümüz çok keyifli geçti. Tekne de mükemmeldi, çok rahat ettik. Gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Çok teşekkür ederiz.
tu** er***** ka*****
5 Nis 2024 Cum
çok keyifliydi
tekne çok güzeldi Yusuf Bey’in misafirperverliği de çok güzeldi bizimle çok iyi ilgilendi biz çok memnun kaldık tekrardan çok teşekkür ediyoruz
Ah*** ak*****
11 Mar 2024 Pts
Yusuf kaptan mükemmel bir insan
Yusuf kaptan mükemmel bir insan her konuda yardımcı oluyor, teknede her imkan var çok keyifli bir seyir yaptık, harika bir servis, güler yüz. Çok hevesli gittik ve mutlu bir şekilde ayrıldık tekrar görüşmek dileğiyle.